Friday 15 April 2011

ini cerita mlm semalam

korang nak taw x semalam aku maen MONOPOLY?taw x...bezz jgak la....aku kali ke 2 maen..sampai tido lewat..lagho2..kwan aku la punya pasal la nh....menghasut aku benda lagho kan....org stdy week bca buku dia ajak men benda cam2....tp ok jgak la...aku x stress lgsung....nak kta xpandai maen pndai jgak.....aku pon pelik asyik menang jer,,,kwan aku keje nak muflis ja....pening...mybe rezeki di pihak aku kot..hehhehehe ( 1stime gelak) hihihi jom la maen ajak aku lg..aku suka..tp mlm nh xdpat maen..coz nk wat tesis...tp ada 2 sebab kot...kwan2 aku dh xbg maen sebbab aku asyik menang jer....sekali roll dice asyik dpat benda yg bertuah jer...last skali aku beli hotel...memg bankrup r diowg..pda kwan2 jgan sdey2 k..untuk mainan shja k..hehehehe cuba lagi yer,,,,,k la nak wat tesis jap...streessss nh.... tatatata luv u all...

2 comments: